Saturday, October 12, 2019

Magdo, Czy pamiętasz? :
Kiedy wróciłem pierwszy raz do Wrocławia ze Szwecji w roku 1961 Ty pracowałaś w Instytucie Telekomunikacji czy czymś podobnym we Wrocławiu. Twój przełożony, wysłał Ciebie na przeszpiegi abys sie dowiedziala, jakie czujniki na światło podczerwone ja używałem w moim przyrządzie dla liczenia nietoperzy. Ja Ci powiedziałem prawdę, ze byly to tranzystory germanowe w osłonie plastikowej pomalowanej na zielono. Ja zdrapałem tą farbę i nagle te tranzystory stały sie światłoczułe na podczerwień. Twój dyrektor, chyba nazywał się Badian, powiedział ze ten Czekajewski, jest cwany i nie mówi prawdę. Ukrywa przed nami tajemnicę jakich czujników na podczerwień używał do liczenia szwedzkich nietoperzy
Janek Czekajewski
Subject: Re: świat zgłupiał
A to pamiętasz?
Zakład produkcyjny, szkolenie na temat Budowy Socjalizmu:
Z sali pada pytanie:
- Towarzyszu sekretarzu, czy to co mamy to jest już socjalizm, czy będzie jeszcze gorzej?
Warto teraz zapytać, czy to co osiągnęliśmy na zachodzie to już prawdziwa wolność, czy będzie jeszcze gorzej?
Mx
 
/* Google Analytics Script */